قند عسل مامان و بابا
برای پسر گلم
درباره وبلاگ

بسم الله خوش اومدید. داستان ما از اونجا شروع شد که در چهارمین سالگرد ازدواجمون ما متوجه شدیم که خدای مهربون یه فرشته گل بهمون هدیه داد. تصمیم گرفتیم اینجا لحظه های بزرگ شدنش رو ثبت کنیم.
نويسندگان
سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, :: 12:0 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

پسرم این سفر رو سپردم به خدا خودش هر جور صلاحه به بهترین نحو برامون جورش کنه طوری که عالی باشه بهمون خوش بگذره صحیح و سلامت همگی بریم و برگردیم انشاا...

تحت هر شرایطی اگه خدا بخواد و بریم دلم میخواد ببریمت شاید برات خاطره نشه اما ما از وجودت لذت میبریم و خیالم راحته وقتی کنارمونی

سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, :: 11:50 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

آریای عزیزم پسر دوردونه مامان بزرگ شدنت رو بیشتر حس میکنم از حرفات از رفتارت از بلند شدن قدت و درکت از مسائل و....

امیدوارم روزای قشنگ رو در کنار هم تجربه کنیم

این هفته جمعه اولین جمعه بدون درس و دانشگاه من بود

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتت که با وجود یه فرشته کوچولو تونستم ادامه تحصیل بدم و درسم رو بخونم الهی شکر که هم به ارزوم که ادامه تحصیل بود رسیدم و پسرم رو بزرگ کردم همش لطف تو بود ای خدای عزیزم

چقدر ادمهای مهربونی که تو این مدت در نگهداری پسرم کمکم کردند خدا جونم ممنون امیدوارم خودم و شوهری نمرات این ترم آخرمونم عالی شه و بتونیم با افتخار دفاع کنیم و انشاا... بعدش هم دکترا توکل به خدا.

خوب از جمعه قشنگمون برات بگم پسرک جمعه صبح زود با انرژی زیاد بیدار شدیم صبحانه خوردیم و رفتیم بیرون اول رفتیم درخت سبز کلی گشتیم شما هم بدو بدو بازی کردی بعدش رفتیم پارک شهر و چجون دم ظهر خلوت بود اینقدر خوب یازی کردی دویدی دنبال پرنده ها کردی گل ها رو چیدی البته این کاری خوبی نیست!

بعدش هم رفتیم اسکله وای که چقدر دریا تو روز قشنگه چقدر انرژی مثبت از رها بودن از امتحانات داشتم و یک روز تعطیل در کنار هم سه تایی مدت ها بود جمعه ها همش درگیر کلاس و ... بودیم من و باباجون

بعدش رفتیم رستوران بناب کباب خوردیم با عمو ایمان اینا خوش گذشت شما هم نخوردی طبق معمول و فقط شیطونی کردی بعدش هم رفتیم پارک شهر شما تا تونستی شیطونی کرد بعدش هم بستی خوردیم بعدش رفتیم خونه استراحت کردیم شام عمو اینا اومدن خونه ما دور هم بودیم خوش گذشت دوباره جوجه کباب زدیم بر بدن زبان درازی

آریا عزیزم دلم میخواد مرد بار بیای یه مرد بزرگ دوست دارم خوش اخلاق ومهربان و درستکار باشی دلم میخواد مودب باشی و دنبال علم و دانش و همیشه سلامت باشی و باعث افتخار من و بابایی

شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 11:10 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

خدایا مهریبونم خودت می دونی از ته دلم می خوام بیام خانه خداتو طواف کنم الانم انگار شرایط داره جور میشه خدایا اگه صلاحه که بیایم و با پسری اگر مشکلی نیست خودت جور کن بیایم

خداجونم حاشیه های سفر زیاده فکر کردن بهش منو منصرف میکنه از اومدن دلم تنگه چیکار کنم اگر خودت صلاح می دونی بیایم خودتم راه رو هموار کن

امیدوارم اگر صلاحه بیایم توکل به خداااااااااااااااااااااااا

خدایا اگر مارو طلبیدی با همه گناهانمون خودتم راه رو هموار کن و فکرمو از پرداختن به حواشی دور کن و خودت رزق هم برسون که بیایم

شنبه 13 دی 1393برچسب:, :: 11:8 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

اریا جونم چند روز میرفتم کتابخونه درس می خوندم وای که چقدر سخت بود می اومدم خونه له بودم الان وقتی شما ظهرا خوابی درس می خونم بعدش باباجون نهایت همکاری رو میکنه و شما رو نگه میداره امیدورام این ترم رو سفید باشم و نمرات عالی بگیرم و ختم به خیر شه انشا... خدایا مثل همیشه کمکم کن خیلی به نگاه مهربونننننننننننننننننننننننننننننت محتاجم

دو شنبه 1 دی 1393برچسب:, :: 9:2 :: نويسنده : زهرا-مصطفی

خدایا شکر با وجود یه فرشته کوچولو تو نستم ادامه تحصیل بدم درس بخونم خودمو ارتقا بدم با اینکه شوهرمم دانشجو بود ولی واقعا بهم سخت گذشت این ترمم هم که مامانم اینا هستن ولی هیچی نمیشه خوند خدایا خودت کمک کن این ترمم ختم به خیر شه تموم شه بره خسته شدم به خدا دلم میخواد پایان نامه و درسام هر چه زودتر تموم شه و نمرات عالی بگیرم این ترم اخر هم ختم به خیر شه خدایا می دونم کمکم میکنی خودت بهم توان مضاغف شده

دیشب شب یلدا رو با داداشی و مامان جون گذروندیم اولش شاممونو بردیم بیرن خوردیم و بعدش رفتیم بازار مرجان دور زدیم و اومدیم خونه میوه خوردیم

شما هم که تو پارک کلی بازی کردی  شیطونی و طبق معمول میگفتی نریم خونه

ولی شدیا درگیر امتحان و درس خوندنم خدا کنه این ترمم ختم به خیر شه راحت شم خسته شدم از درس می دونم که تو هم خیلی اذیت شدی