قند عسل مامان و بابا
برای پسر گلم
درباره وبلاگ

بسم الله خوش اومدید. داستان ما از اونجا شروع شد که در چهارمین سالگرد ازدواجمون ما متوجه شدیم که خدای مهربون یه فرشته گل بهمون هدیه داد. تصمیم گرفتیم اینجا لحظه های بزرگ شدنش رو ثبت کنیم.
نويسندگان

چند وقتیه یادم میره بیام اینجا مطالبمو بنویسم

اریا جونم خداروشکر سفر خوب داشتیم و حسابی رفرش شدیم و شما نهایت همکاری رو از هر نظر ما با کردی خداروشکر حتی یک بار هم جیش تو شلوارت نکردی خخخخخچشمک

روز دوشنبه اومدیم سرکار بعدش مرخصی ساعتی گرفتم رفتیم با پرواز ماهان مشهد البته پروازمون دو ساعتی تاخیر داشت در کل سفر خوبی هتل اپارتمان لبخند بودیم نزدیک حرم مدتی که مشهد بودیم بازار الماس شرق و وصال رفتیم بیشتر به زیارت و خرید گذشت دو شبی که بودیم هم یکبار رفتیم رستوران ابنوس یک شب هم رفتیم رستوران سنتی بابا قدرت خیلی خوب بود خیلی لذت بردیم عالی بود .

چهارشنبه هم رفتیم شهر مامان جون اینا اقاجون اومد فرودگاه دنبالمون شما هم دویدی بغلش و کلی براش صحبت کردی و شیرین زبونی کردی

قربون قد و بالات برم اینقدر خوش سر و زبون شدی ادم کیف میکنه همیشه خدارو کشر میکنم به خاطر داشتنت

چند روزی که بودیم کلی بیرون رفتیم کلی با فامیلا دید و بازدید کردیم حسابی بهمون خوش گذشت

اخیش که خیلی خوب بود دلم باز م سفر میخواد از الان دارم برنامه میریزم انشاا... مهرکه میریم عروسی عمو جون انشاا... دوست دارم زمستون بریم دوبی

دلم میخواد پایان ناممو راحت دفاع کنم و بعدش این قضیه خونه هم ختم به خیر شه که همه برنامه هامون اوکی شه انشاا...